نوکیا امروز میزبان جمعی از بلاگرها و فرومنویسان حوزه موبایل بود تا به همراه آنها به پیشواز نوکیا N9 بروند.

در این نشست که قبل از عرضه رسمی نوکیا N9 به ایران برگزار شد، حمیدرضا نیکدل، مدیر روابط عمومی نوکیا، اعلام کرد که حدودا تا دو الی سه هفته دیگر، نوکیا N9 با گارانتی رسمی در فروشگاههای ایران در دسترس خواهد بود. فروهر فروتن، مدیرکل نوکیا در ایران گفت: «نوکیا در جایگاهی است که باید دنبال حرکتهایی باشد تا خود را به بقیه برساند و جلو بیافتد. سیمبین پلت فرمی است که از گذشته ما با آن بودهایم، آینده اسمارت فونهای ما مبتنی بر ویندوز فون است هرچند حمایت از MeeGo را هم نفی نمی کنیم.»
امیر سلیمی، مدیر محصولات نوکیا مشخصات فنی نوکیا N9 را اعلام کرد و از تغییرات نرمافزاری و پیشرفته این گوشی نسبت به سایر گوشیها سخن به میان آورد.
پس از وی، وحید کاظمی نجفآبادی، مدیر بازاریابی نوکیا بازار هدف نوکیا N9 را کسانی دانست که دوست دارند متمایز باشند و با بقیه فرق داشته باشند. همانطور که در کمپین تبلیغاتی آن هم پیام اصلی متفاوت بودن خواهد بود. طبق گفته او، به جای تاکید بر تعداد برنامههای موبایل، بر کاربردی بودن و استفاده از آنها در زندگی روزمره میبایست تمرکز داشت.
و این هم عکس یادگاری ما با میهمانان عزیزمان
در این عکس توجه شما را به بلندگوهای play 360 و گوشی نوکیا N9 که روی میز است جلب میکنیم.
